Wielkopolska agencja SEO wyjaśni Ci zawiłości pozycjonowania stron!

SEO a pozycjonowanie – kluczowe różnice

Pod pojęciem SEO kryje się optymalizację strony internetowej. Strony www muszą być dostosowywane do potrzeb wyszukiwarek internetowych, w innym wypadku osiągnięcie korzystnej pozycji nie będzie możliwe. SEO i pozycjonowanie, to terminy określające działania związane z optymalizacją stron. Obecnie są to ulubione słowa osób, które starają się uzyskać atencję jak największej ilość użytkowników Internetu. Niestety, coraz częściej pojawia się zamieszanie, ze względu na nieadekwatne używanie tych słów, lub stosowanie ich naprzemiennie jako synonimy. 

Wielkopolska agencja SEO – Grupa iCEA wyjaśnia, co należy o nim wiedzieć:
Działania SEO realizowane są za pośrednictwem zmian w rozmieszczeniu słów kluczowych, optymalizację profilu linków, wymagającą regularnej analizy stron firm konkurencyjnych oraz wprowadzaniu modyfikacji w kodzie źródłowym. 

Na Pozycjonowanie natomiast składa się optymalizacja stanowiąca jego narzędzie, jednakże:
Pod określeniem „pozycjonowanie” wpisane są wszystkie działania, umożliwiające stronie osiągnięcie wysokiego i stabilnego miejsca, po wpisaniu konkretnej frazy. Oczywiście, czynności techniczne pozycjonowania najlepiej przeprowadza agencja interaktywna, np. wielkopolska agencja SEO – iCEA działając z ideą biznesowego rozwoju zleceniodawcy.

Co zrobić, aby optymalizacja była skuteczniejsza?

Jako najlepszy sposób na długotrwałe efekty biznesowe uznaje się konsolidowanie kilku sposobów promocji marki klienta – same pozycjonowanie oraz SEO optymalizacja mogą być niewystarczające, dlatego wykorzystywane są inne, również oferowane przez firmę rozwiązania. Jednym z nich jest:

– Google Ads – kampania pozwalająca na uruchamianie reklamy firmy w wyszukiwarkach

Dostępna jest również alternatywna metoda, którą stanowi:

– wykorzystanie mediów społecznościowych.

Wszystkie te działania w indywidualnej ofercie, zaprezentowanej w trakcie audytu, są w stanie przybliżyć każdą firmę do sukcesu. 

Eksperci ze stolicy wielkopolski – Grupa iCEA 

Wielkopolska agencja SEO – Grupa iCEA powstała w roku 2007 jako działalność jednoosobowa, a dziś zatrudnia ponad trzystu specjalistów, praktykantów i stażystów. Jej działania mają na celu wspierać przedsiębiorców, tworząc kampanie Google Ads, obsługując profile społecznościowe klientów oraz blogi firmowe. Kampanie realizowane przez firmę operują budżetem przekraczającym milion złotych rocznie. Po dziś dzień iCEA cieszy się zaufaniem klientów, a realizację wszystkich zleceń cechuje wysoki stopień profesjonalizmu.  

Niniejsza wielkopolska agencja seo, za każdym razem dąży do uzyskania satysfakcji klienta, poprzez zaspokajanie oczekiwań. Co ciekawe, darmowe audyty nie stanowią suchej analizy i ukazania danych. Agencja przygotuje kosztorys, przedstawi indywidualną ofertę oraz poinformuje o wszystkich warunkach przyszłej współpracy. 

Jak oni to robią? Optymalne wyniki Grupy iCEA

Co istotne, pozycjonowanie jest procesem rozłożonym w czasie i zależnym od profilu witryny i nie tylko. Efektywność procesu zależy od uwzględnienia wielu czynników. Według strategii przyjętej przez Grupę iCEA najistotniejsze to:

– Poprawki w kodzie strony internetowej – usunięcie z niego zbędnych elementów (szczególnie istotne przy posługiwaniu się panelami autorskimi, wymagającymi nietypowych rozwiązań), optymalizację czasu ładowania strony, poprawienie jej działania przez właściwą budowę adresu, metatagi, hierarchię nagłówków czy hiperłącza

– Zgodność z polityką Google – przestrzeganie zasady zgodności zapobiega sytuacjom, w którym strona klienta mogłaby zniknąć z wyszukiwarek lub zostałby na nią nałożony filtr; a truizmem jest stwierdzenie, że w obydwóch przypadkach oznaczałoby to po prostu straty finansowe (Grupa iCEA posiada status „partner Google”, co gwarantuje długotrwałe i zgodne z potrzebami efekty pozycjonowania).

– Linkowanie – opracowanie właściwego układu linków wewnętrznych oraz zdobywanie wartościowych linków zewnętrznych, prowadzących na stronę klienta (linki nakierowujące ze stron forów internetowych czy portali społecznościowych)

– Pozycjonowanie wizerunkowe – rozpoznanie potrzeb klientów firmy zlecającej, wykorzystanie pozycjonowania lokalnego(rozkładu poszukiwania nazw miejscowych), oparcie się na badaniu konwersji (działań wykonywanych przez osoby odwiedzające stronę klienta), czy SEM (płatnych, reklamowych działań promocyjnych, zwiększających widoczność strony w wyszukiwarkach).

Prawidłowo przeprowadzone pozycjonowanie i optymalizacja witryny to klucz do sukcesu, na który każdy przedsiębiorca, któremu zależy na jego działalności, może sobie pozwolić. Skorzystaj z oferty wielokrotnie uhonorowanych ekspertów z Poznania i pozwól swojej działalności wejść na zupełnie nowy poziom!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

19 + dwanaście =