Reklamy zautomatyzowane programmatic i ich działanie w serwisach pokroju Allegro (allegro ads)

Zautomatyzowane reklamy (programmatic) to najnowszy trend w reklamie online. Służą do sprzedaży produktów i usług w serwisach typu Allegro (reklamy Allegro ads). Programmatic stają się coraz bardziej popularne wraz ze wzrostem blokowania reklam. Chociaż mają wiele zalet, mają też wiele wad.

Co to jest programmatic?

Wraz z rosnącym wykorzystaniem programów do blokowania reklam automatyczne reklamy programmatic stały się trendem w reklamie online. Reklamy te służą do sprzedaży produktów i usług w serwisach takich jak Allegro (Allegro Ads). Automatyczne reklamy mają wiele zalet, ale mają też wady.

Samo w sobie programmatic, to wykorzystanie oprogramowania lub uczenia maszynowego do automatyzacji kupowania i umieszczania reklam. Jest to technika marketingu cyfrowego, która polega na wykorzystaniu oprogramowania do automatycznego kupowania, planowania, zarządzania i śledzenia miejsc docelowych reklam w kanałach cyfrowych, takich jak strony internetowe, aplikacje mobilne i media społecznościowe.

Reklamodawcy mogą korzystać z reklam automatycznych, gdy nie mają wystarczającej ilości czasu lub zasobów na ręczne tworzenie reklam i zarządzanie kampaniami.

Z programmatic można korzystać na dwa sposoby:

1) Reklamy automatyczne są używane przez reklamodawców, którzy chcą zwiększyć efektywność wydatków na reklamę poprzez automatyzację procesu zakupu reklam. Mogą pozwolić oprogramowaniu decydować, jakie reklamy należy kupić, na podstawie ustalonych kryteriów, takich jak wielkość odbiorców, lokalizacja lub dane demograficzne. 

2) Reklamy rozliczane według kosztu kliknięcia są przeznaczone dla reklamodawców, którzy chcą kupić reklamę o gwarantowanej ekspozycji (nie ma ograniczeń co do miejsca jej wyświetlania).

Reklamy zautomatyzowane — nowy sposób kupowania reklam online

Reklamy automatyczne to nowy sposób kupowania reklam online. Jak już wspomnieliśmy, jednak stanowi to clue,  pozwalają reklamodawcom kierować reklamy do określonych odbiorców i wyświetlać reklamy we właściwym czasie.

Reklamy automatyczne mogą być wyświetlane na różne sposoby, takie jak baner witryny, biuletyn e-mail lub reklama promująca instalację aplikacji mobilnej. Najpopularniejszym sposobem jest oprogramowanie do reklam automatycznych, które pozwala reklamodawcom tworzyć i zarządzać kampaniami bez konieczności posiadania wiedzy technicznej. 

Ten rodzaj reklamodawstwa zręcznie zaaklimatyzował się u e-handlowych gigantów. Amazon Ads, Allegro Ads i wiele więcej serwisów, które otwarte są na wdrażanie rozwiązania zautomatyzowanej promocji. Jest to wygodne, niewątpliwe. Zwalania nas z całego, rozciągającego się w czasie procesu decyzyjnego, w jaki sposób powinniśmy targetować i do kogo, nasze produkty. 

Zacznij działać z programmatic, to zwyczajnie ułatwi Twoją pracę i nie wpłynie negatywnie na efektywność

Wykorzystanie technologii do automatycznego kupowania i sprzedawania powierzchni reklamowej w mediach cyfrowych, po prostu się opłaca. Jest to dla reklamodawców skuteczniejszy sposób na dotarcie do odbiorców i dotarcie odbiorców do źródła z ofertami.

Reklamy programmatic możemy zaobserwować prawie wszędzie. Na przykład Allegro Ads stały się popularną opcją dla reklamodawców, ponieważ pomaga im generować większe przychody i lepiej docierać do docelowych odbiorców.

Reklamy programowe można zobaczyć na stronach takich jak Allegro, Amazon, Google, Facebook, Instagram czy YouTube. Jest również wykorzystywany przez wydawców w celu efektywnego zarabiania na swoich treściach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

14 − 2 =